dinsdag 6 januari 2015

Het stellen van doelen, maar dan anders.



De goede voornemens en doelen voor het komende jaar buitelen over internet heen. Zoals de meeste mensen heb ik mezelf ook wat doelen voor het komende jaar gesteld. Of liever, voor het komende half jaar. Dat vind ik persoonlijk wat beter te overzien. Nu zijn doelen die je jezelf stelt meestal het product van je brein, dingen die je rationeel bedenkt. Mijn ervaring is dat dit soort doelen moeilijker te halen zijn. Je hebt er veel wilskracht voor nodig en vaak moet je ze afdwingen. En dus heb ik dit jaar eens een ander uitgangspunt genomen. Ik ben uit gegaan van mijn hartenwensen. Wat wil ik nu echt en waar word ik blij van. Oef, dat vergt rustig zitten en voelen. Voelen en het brein uitschakelen. Niet luisteren naar dat stemmetje dat zegt dat hetgeen ik echt wil, niet haalbaar is, dat ik dat niet kan, dat ik er niet genoeg geld voor heb, dat anderen daar niet op zitten te wachten. Nee, echt voelen wat voor mij belangrijk is. 


  

Mijn hartenwens als uitgangspunt



Waar ik heel erg blij van word, is als ik mijn passies met anderen kan delen. Door dat delen help ik anderen om hun eigen pad te volgen en het leven te leven waar zij gelukkig en blij van worden. Wow, ik word al blij als ik dit zo zie staan. Vanuit deze hartenwens heb ik mijn doelen gesteld, ze volgen er automatisch uit en de ideeën om dit te realiseren borrelen als vanzelf op.

Belangrijkste doel


Het  belangrijkste is natuurlijk dat er wel vrouwen moeten zijn om  mijn passies mee te delen. En dat betekent werken aan mijn naamsbekendheid en zorgen dat  vrouwen kunnen delen in mijn passies. En daaruit volgen een aantal acties die ik ga ondernemen om dit doel te bereiken.



Acties voor de homeopathiepraktijk

 


Het komende half jaar zal ik een aantal dingen ondernemen en bestaande activiteiten verder uitbouwen. Als eerste ga ik een nieuwe website maken voor de homeopathie praktijk. De workshops die ik samen met mijn vriendin en collega geef, zullen verder ontwikkeld worden, waarschijnlijk tot een jaarcyclus. Er komt een apart blog voor de praktijk waarin ik tips geef over gezondheid, homeopathie,gezonde voeding en recepten, leven vanuit je vrouwelijke kracht , natuurlijk ouderschap enz. Ook op facebook zal ik je op de hoogte houden van ontwikkelingen in de praktijk en over allerhande onderwerpen die te maken hebben met hoe jij je eigen levenspad kunt volgen en jezelf en je kinderen gezond kunt houden. En natuurlijk blijf ik vrouwen en kinderen begeleiden met homeopathie in de praktijk. 


Acties voor de webshop Kleurig & fleurig kinderkleding

 


Voor de webshop Kleurig & fleurig kinderkleding staan er een aantal leuke acties op stapel. Zo zullen er bij belangrijke mijlpalen leuke verlotingen en acties zijn, komt er vlak voor de zomervakantie  een zomerveiling op twitter van zomerkleding en ben ik op zoek naar een goed doel waar een deel van de opbrengst van de verkochte kleding aan het eind van het jaar naar toe gaat. Op het blog van Kleurig & fleurig zul je kunnen volgen wat ik doe voor de webshop, wat voor stoffen en patronen ik inkoop en andere wetenswaardigheden die mij bezig houden rondom het maken van kleding. En ook op de facebook pagina zal ik je op de hoogte houden van acties en nieuwe dingen en ontwikkelingen in de webshop.


Volg me, en blijf op de hoogte.



Al met al wordt het een druk half jaar met allemaal leuke dingen. Ik verheug me erop om dit alles wat te maken heeft met mijn passies met zoveel mogelijk vrouwen te kunnen delen. Ben je nieuwsgierig geworden naar hoe en wat ik dit komende half jaar allemaal ga doen, volg dan dit blog (dat kan heel makkelijk met bloglovin) en de facebook pagina van de praktijk voor klassieke homeopathie en de pagina van Kleurig & fleurig kinderkleding.


Alvast bedankt en liefs,  Astrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten