zondag 19 oktober 2014

Een pakje uit Duitsland



In de loop van de jaren heb ik een aardige voorraad stoffen opgebouwd. Daar maak ik nog dankbaar gebruik van, echter, er zijn zoveel meer mooie stoffen op de markt dan een aantal jaren geleden, dat ik het niet kan laten om daar toch kleine hoeveelheden van in te kopen. En dus werd er gisteren door een aardige dame een doosje uit Duitsland gebracht. Daar word ik altijd blij van, een cadeautje om uit te pakken.

Alles direct aan de kant geschoven en het doosje open gemaakt. Oeioeioei, wat een mooie schatten kwamen er uit. Prachtige stoffen waar volgens mij iedereen vrolijk van wordt. Heerlijk zachte jersey met ökotex label dus zonder schadelijke stoffen geproduceerd en daardoor veilig voor kinderen.

Uit de ‘Magic Woods’ serie van Cherry Picking jersey met eekhoorntjes, lime en blauw. Leuk voor meisjes en voor jongens.







Uit de ‘Surprise Surprise’ serie van JoliJou, Fall flower hartbloempjes rood en Daisy love bloemetjes marine blauw voor meisjes.
 



En ‘Stars in Dots’ in petrol blauw voor jongens. 


Nu snel naar de wasmachine om deze schatten te wassen zodat de krimp eruit is en wat patroontjes gaan verzamelen om deze juweeltjes om te toveren tot kleding. Wil je de nieuwe kleertjes van deze prachtige stoffen niet missen, volg dan het blog, facebook en/of pinterest en kijk regelmatig in de webshop.



Warme groet, Astrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten