donderdag 2 oktober 2014

Maak kennis met set Bieke



Mijn excuses voor het feit dat het hier een beetje stil is. De realiteit van alledag haalt mij echter een beetje in. Er is helaas weinig tijd om te naaien of te bloggen. Vandaag heb ik eindelijk weer een nieuw setje in de webshop kunnen plaatsen. Tussen al het werk, huiswerkbegeleiding en huishoudelijke beslommeringen door, ben ik er twee weken mee bezig geweest. Maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen. Mijn tiener dochter vindt het jammer dat zij zelf deze set niet meer past. Dat beschouw ik maar als een groot compliment.

Set Bieke, maat 86/92 www.kleurigenfleurigkinderkleding.nl





Dit is set Bieke, een driedelige set in maat 86/92 bestaande uit een rokje, een shirtje en een knuffelzacht vestje. Combineer het met een roze of bruine maillot en leuke laarsjes en je hebt echt een bijzondere outfit. Door de maatvoering groeit de set mee. Ik heb het op twee verschillende popjes gefotografeerd: 1 keer voor maatje 86 en 1 keer voor maatje 92. De kledingstukjes hebben veel leuke details zoals geborduurde applicaties, verschillende stofjes, sierstiksels en bandjes. De foto's spreken voor zichzelf:


set Bieke maat 86/92
set Bieke, maat 86/92
set Bieke, maat 86/92


applicatie uil vestje set Biek
 applicatie hertenkopje shirt set Biek
apllicatie voorkant rokje set Bieke


applicatie achterkant rokje set Bieke



 
Zie jij jouw dochter of kleindochter al in deze unieke set rondstappen? Hier is ze te koop. 

                              
                                Liefs, Astrid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten